27 september 2021

Spreekuur notarissen

Gratis deskundig advies over notariële zaken op elke 2e en 4e dinsdagochtend van de maand

We zijn er maar wat trots op: twee notarissen die onze leden op vrijwillige basis bijstaan met het beantwoorden van vragen en het oplossen van notariële kwesties. Bijvoorbeeld op het gebied van erfrecht, schenking en levenstestament.

Onze twee notarissen beantwoorden al vele jaren alle vragen die bij KBO-Brabant per post of mail binnenkomen. Dit is met ingang van 12 oktober 2021 uitgebreid met een telefonisch spreekuur.

Peter van Dongen, notaris:

‘Ik krijg veel vragen over onder meer testamenten, erfenissen en schenkbelasting. Die beantwoord ik, meestal telefonisch of per mail. Ik wil graag betrokken blijven in de maatschappij door het geven van uitleg en adviezen.’

Dré Teeuwen, notaris:

‘Nu ik vanwege mijn leeftijd mijn ambt niet meer mag uitoefenen, wil ik mijn vrijgekomen tijd gebruiken om leden te informeren over zaken als (levens)testamenten en schenkingen.’

De notarissen van onze Juridische helpdesk houden elke 2e en 4e dinsdag van de maand van 10.00-12.00 uur een (gratis) telefonisch spreekuur. Bel op dat tijdstip met uw vragen voor de notaris naar: (073) 30 36 446.