Wij zijn er om te luisteren en te helpen waar we kunnen.

Ons Gesprek

In gesprek over levensvragen

Met het ouder worden ontstaan er vaak levensvragen. U blikt terug op uw leven, op dingen die zijn gebeurd, op keuzes die u heeft gemaakt. In deze tijd van corona kunnen zich nog intensere levensvragen aandienen, bijvoorbeeld doordat u niet op een voor u passende manier afscheid heeft kunnen nemen van een geliefde. Dan kan het fijn zijn om daar met iemand over te praten. Speciaal daarvoor is het project Ons Gesprek opgezet.

Er is een illustratief filmpje Ons Gesprek gemaakt, klik hier om het te bekijken.

Hoe het werkt
Heeft u behoefte aan een goed gesprek over uw leven? Neem dan contact op met KBO-Brabant, telefoon: 073 – 644 40 66 of e-mail: info@kbo-brabant.nl. U wordt in verbinding gesteld met een van de gepensioneerde geestelijk verzorgers, die de intakegesprekken doen: Rieke Mes of Martien van Duijnhoven. U kunt met hen in het kort bespreken welke vragen u bezighouden, waarna zij een van de vrijwilligers van Ons Gesprek vragen u terug te bellen.

• Naar wens telefonisch of persoonlijk
  • 6 à 8 gesprekken met onze vrijwilliger
  • Voor leden én niet-leden
  • Gratis

U kunt ook digitaal een gesprek aanvragen
Wilt u met één van onze vrijwilligers in contact komen? Klik dan hier om het contactformulier in te vullen en kruis aan: ‘ik wil een gesprek aanvragen.’

Speciale uitgave over Ons Gesprek
Bij ledenmagazine Ons van december 2020 zat een speciaal – uitneembaar – katern over zingeving, boordevol informatie, waarin ook uitgebreid aandacht voor het project Ons Gesprek. Klik hier om het te lezen.