Ons ledenmagazine

Ja, ik wil ook ONS ontvangen!

Klik hier

ONS Magazine

ONS Magazine valt elf keer per jaar bij 120.000 leden op de mat, met daarin mooie interviews en reportages, interessante achtergrondartikelen, ontspanningstips en voordeelacties. Zo bent en blijft u op de hoogte van thema’s die van belang zijn voor senioren. Heeft u behoefte aan informatie over een bepaald onderwerp, een klacht of een suggestie? Dan hoort onze redactie graag van u! U kunt contact opnemen met Jacquelien Cuppers, redactie@onsmagazine.nl, 073 – 303 64 41.

Wilt u ONS Magazine ook niet missen? Neem dan een abonnement. Voor ongeveer € 25,00 per jaar ontvangt u elf keer ONS ledenmagazine en bent u automatisch lid van KBO-Brabant én van uw lokale KBO-Afdeling. Vanaf uw vijftigste kunt u lid worden van onze club. U bent dan van harte welkom als actief en/of sympathiserend lid. Wij kunnen ú ook niet missen!

Klik hier om lid te worden.

Verschijningsdata van ONS Magazine

In 2024 komt ONS Magazine uit in de week van:

22 januari – 26 februari – 25 maart – 22 april – 27 mei – 24 juni – 26 augustus – 23 september – 28 oktober – 25 november – 16 december (januarinummer 2025)

ONS digitaal lezen? Dat kan!

Leden kunnen het laatst verschenen nummer of de voorgaande edities van ONS Magazine digitaal lezen op onsmagazine.nl. U moet daarvoor wel een ledenaccount hebben. Dat kunt u eenvoudig aanmaken. Ga naar onsmagazine.nl

Bent u slechtziend, en wilt u een PDF ontvangen die bruikbaar is om ONS Magazine te laten voorlezen, stuur dan een mailtje naar redactie@onsmagazine.nl. Wij zorgen er dan voor dat u maandelijks zo’n PDF ontvangt. Deze gratis service is alleen beschikbaar voor leden.

Nog meer leesplezier op onsmagazine.nl

Het vertrouwde ledenmagazine ONS heeft een eigen website: onsmagazine.nl. Leden kunnen op de site een account aanmaken en dan alle artikelen online lezen. Ze kunnen er ook puzzelen, tips vinden voor een dagje-uit en gebruik maken van de vele aanbiedingen. Een selectie van de mooiste artikelen ouder dan drie maanden is via onsmagazine.nl openbaar voor iedereen toegankelijk. Daarmee biedt de website ook een handige archieffunctie. Benieuwd? Ga naar onsmagazine.nl

Adverteren in ONS Magazine

Wilt u adverteren in ONS? Neem dan contact op met Performis, Misha Stork, (073) 689 58 89, misha@performis.nl