Welkom bij onze KBO!

Met zo’n 300 Afdelingen in Brabant zijn wij altijd bij u in de buurt! De Afdeling biedt volop gelegenheid voor ontmoeting door de vele activiteiten die ze organiseren. Wilt u kennismaken met een KBO-Afdeling in uw eigen omgeving?

Klik hier om de dichtstbijzijnde te vinden.

Ontmoeting staat bij ons voorop

Bij onze lokale verenigingen: gevarieerd activiteitenaanbod
Ontmoet u graag andere mensen? Bent u op zoek naar leerzame, sportieve, culturele of ontspannende activiteiten in de buurt? Onze lokale verenigingen bieden een gevarieerd activiteitenaanbod dat er overal anders uitziet, al naar gelang de behoefte van hun leden. Een greep uit het aanbod: bridge, bingo, biljarten, computercursus, handwerken, dansen, filosofie, jeu de boules, kaarten, koersballen, leeskring, muziek, schaken, wandelen, badminton, zwemmen, fietsen, gymnastiek, nordic walking, eetclub, toneel, yoga, tai chi, pilates of reizen. Heel wat keuzemogelijkheden, maar mocht u nog iets missen, dan kunt u natuurlijk altijd zelf een activiteit opzetten in overleg met het Afdelingsbestuur. We zijn per slot van rekening een vrijwilligersvereniging en ieders inbreng wordt zeer gewaardeerd.

Bij ons
Door het jaar heen organiseren wij vanuit KBO-Brabant ook een aantal activiteiten: bijvoorbeeld lezingen, concerten, jaarcongres, golf- en bridgekampioenschappen. Op onze kalender kunt u de precieze data vinden en de mogelijkheid om u aan te melden.

Niet alleen bij een van onze activiteiten kunt u andere mensen ontmoeten, maar ook via deze website. Namelijk bij Groet & Ontmoet, onze digitale variant van de traditionelere contactadvertentie. Zoekt u iemand – wij noemen dat een maatje – om mee te reizen, te winkelen of te wandelen, iemand die een klusje of de tuin voor u kan doen of iemand om een serieuze relatie mee aan te gaan? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Groet & Ontmoet is alleen voor leden van KBO-Brabant, wel zo vertrouwd. Klik hier om een maatje te zoeken.