21 september 2021

Luister, Beweeg en Ontmoet

Luister, Beweeg en Ontmoet met Grijs gedraaid, concertreeks in december

Kamerata Zuid, Stichting Vier het Leven, Stichting Stoute Schoenen, Switch2Move en KBO-Brabant hebben de handen ineengeslagen en organiseren in december Grijs gedraaid, een concertreeks speciaal voor ouderen.

Samen met Kamerata Zuid, zal Gerard van Maasakkers zijn liedjes ten gehore brengen. Danser Andrew Greenwood breekt het ijs en brengt de zaal in beweging. Jessica Donders van de Stichting Stoute Schoenen faciliteert na afloop een ontmoeting, waar de concertbezoekers kunnen napraten en deelnemen aan een kunstworkshop. Ook kunnen ze zich aanmelden voor een vervolgmiddag, waarmee de organisatie hoopt de eenzaamheid van ouderen te doorbreken.

Klik hier voor de volledige pagina op onze website om u aan te melden. Er zijn negen locaties en data verspreid over Brabant.