16 maart 2021

Ons Gesprek 19 maart – NPO Radio1

Spraakmakers is een radiotalkshow op NPO Radio 1. Ghislaine Plag (of Carl-Johan de Zwart) ontvangt bevlogen gasten die je nét even anders naar het nieuws laten kijken. Vrijdag 19 maart tussen 09.30 en 11.30 uur heeft zij Frans de Laat te gast, over Ons Gesprek, het project waarbij opgeleide vrijwilligers – op aanvraag – in gesprek gaan met senioren die behoefte hebben om van gedachten te wisselen over levensvragen. Frans is een van onze vrijwilligers.

Het project Ons Gesprek van KBO-Brabant kwam tot stand mede dankzij een financiële bijdrage van Dioraphte. Meer weten over Dioraphte? Klik hier voor het jaarverslag, Op pagina 37 wordt het project Ons Gesprek genoemd.

Wilt u deze uitzending nog naluisteren, klik dan hier.

Klik hier naar informatie over Ons Gesprek. Er verscheen ook een speciaal katern bij ledenmagazine Ons in december 2020 over dit zingevingsproject: klik hier.

NB

Dit interview was eerst gepland voor donderdag 18 maart. Omdat de uitzending over de verkiezingsuitslag uitliep, is het interview verplaatst naar vrijdag 19 maart.

Ook nieuwsbrief Ons Actueel ontvangen?

Wilt u op de hoogte worden gehouden van nieuws dat wij publiceren? Schrijf u in voor de nieuwsbrief Ons Actueel, die tweewekelijks verschijnt. Klik hier om u aan te melden.