Ontmoeting

Ontmoeting ligt bij ons aan de basis van alles! Gezelligheid staat daarbij voorop.

Belangenbehartiging

Met circa 120.000 leden zijn we een serieuze en sterke gesprekspartner voor overheden en andere instanties.

Zingeving

Aandacht geven aan elkaar - dat vinden wij heel belangrijk.

Vrijwilligerswerk

Er is zoveel bij ons te halen en te brengen! Zo hebben we eigen belastinginvullers, cliëntondersteuners, webmasters en veel meer!.

Hulp en advies

Onsmagazine.nl

Heel veel interessante artikelen uit Ons ledenmagazine zijn nu ook digitaal op een website te lezen waar en wanneer u maar wilt!

Hulp en advies

Professionele vrijwilligers staan voor u klaar om u verder te helpen, bel ons gerust! Bekijk hier de mogelijkheden.

Neem deel aan onze activiteiten
Wij organiseren voor leden en bestuursleden regelmatig activiteiten. Bekijk hier het aanbod en meld u aan.

Overal in Brabant

Onze 278 Afdelingen dragen bij aan een plezierig leefklimaat in wijk of dorp. Samen met onze vrijwilligers zorgen we ervoor dat het goed toeven is in Brabant.

Vind de KBO bij u in de buurt

Zoek op naam, adres of postcode.